CAREX Sada na renováciu plastových svetlometov Malá

CAREX Sada na renováciu plastových svetlometov Malá

Hodnotenie produktu: 5/5 (1x)

Vaše hodnotenie:

Sada je určená na renováciu a leštenie tvrdených plastov, plexiskiel do cca 0,3 m2.(min.2 svetlomety)

17,77 €

Dostupnosť: Skladom

Výrobca: CAREX

Jedno balenie vystačí na renováciu a vyleštenie povrchu predných a zadných svetiel osobného automobilu. pre odstránenie škrabancov, dierok od kamienkov, oderkom a iných povrchových chybu súčiastok z tvrdených plastov určených pre motorizmus, letectvo a ochranné pomôcky. K použitiu potrebujete len bežnú či aku vŕtačku a vodu s trochou prípravku na umývanie riadu, resp. tekutého mydla. Produkt nieje určený pre renováciu sklenených svetlometov! Svojpomocne, bez demontáže.

Skutočná veľkosť renovovaného povrchu závisí od stupňa jeho poškodenia a tvrdosti, uvedená plocha je teda skôr minimálna.

POSTUP RENOVÁCIE TVRDENÝCH PLASTOV:

Sada obsahuje:

UNÁŠAČ 75mm (suchý zips) – používa sa pre brúsenie a leštenie pomocou kotúčov so suchým zipom klasickými i akumulátorovými vŕtačkami.
BRUSNE KOTÚČE 77mm (suchý zips) – 2x zrnitosť 240 (na veľmi poškodený povrch), 2×600, 2×1200, 2×2000, 2×3000.
MOLITANOVÝ LEŠTIACI KOTÚČ – 85mm (suchý zips)
LEŠTIACA PASTA CAREX – 50g
PRÍRODNÝ BRAZÍLSKY KARNAUBSKÝ VOSK – 5 ml (cca 20 aplikácií)
JEMNÝ LEŠTIACI APLIKÁTOR – 2 ks
Správnym použitím dosiahnete:

Obnovu svietivosti plastových svetlometov (nedochádza k útlmu a rozptylu svetla ich narušeným povrchom)
Bezchybný priehľad cez plexisklá prílb, motocyklov a sajdkár
Vyleštenie (nielen čírych) plastov do zrkadlového lesku
SÚPRAVA JE URČENÁ NA RENOVÁCIU POVRCHU TVRDENÝCH PLASTOV, PLEXI A POLYKARBONÁTU POMOCOU BEŽNEJ ALEBO AKUMULÁTOROVEJ VŔTAČKY DO PLOCHY 0,3 m2 (malá súprava – min. 2 svetlomety) / 1 m2 (veľká súprava).

Skutočná veľkosť renovovaného povrchu závisí od stupňa jeho poškodenia a tvrdosti, uvedená plocha je teda skôr minimálna.

POSTUP RENOVÁCIE TVRDENÝCH PLASTOV:

Dôkladne umyte a osušte časť, ktorú chcete renovovať (ďalej iba RČ – renovovaná časť). Nie je nutné RČ demontovať, ak zakryjete všetky okolité časti napr. maliarskou lepiacou páskou, aby sa postupným brúsením a leštením nezničili! RČ aj unášač udržujte počas renovácie v maximálnej možnej čistote! Ak je povrch chránený krycím lakom, môžete ho skúsiť zaleštiť. Ak to nebude možné, odstráňte krycí lak brúsením kotúčom P320, inak podľa stupňa poškodenia povrchu zvoľte, či začnete brúsiť kotúčom so zrnitosťou P320, P600, P1000 alebo P1500. Odporúčame začať s P600, je to istota, avšak v prípade hlbokých škrabancov a veľmi tvrdého povrchu sa pre prvé zabrúsenie a úplné odstránenie kazov nevyhnete použitiu P320. Ideálne je určiť najviac poškodené miesto a to zabrúsiť kotúčom zvolenej zrnitosti. Ak povrch nebude možné zabrúsiť napr. zrnitosťou P1000, zvoľte P600, resp. P320. Pri malom poškodení povrchu RČ voľte počiatočnú zrnitosť kotúča 1500 alebo 2000 (napríklad pre jemné ryhy z autoumyvární). Ak chcete z RČ iba odstrániť zoxidovanú vrstvu a povrch oživiť (zadné svetlá), vykonajte zaleštenie RČ leštiacou pastou Carex použitím molitanového kotúča 125 *mm navlhčeného v čistej vode.

1. Brúsenie: Najprv zostavte unášač 115 *mm (suchý zips) zaskrutkovaním stopky a jej dotiahnutím. Unášač upnite do vretena vŕtačky a suchým zipsom prichyťte brúsny kotúč 115 *mm požadovanej zrnitosti, resp. molitanový leštiaci kotúč 125 *mm. Počas brúsenia je nutné RČ nepretržite polievať vlažnou vodou, v ktorej rozmiešajte napr. JAR alebo tekuté mydlo v pomere cca 1:100. Na to použite napr. PET fľašu s dierkou v uzávere. Docielite tak odplavovanie nečistôt, nezanášanie brúsnych kotúčov, ich dlhšiu životnosť a chladenie RČ. Pri brúsení používajte nižšie otáčky vŕtačky, aby nedochádzalo k zahrievaniu RČ. Jej teplotu priebežne kontrolujte dotykom. Po obrúsení povrchu RČ vyberte unášač z vŕtačky. Unášač a RČ starostlivo umyte najlepšie tečúcou vlažnou vodou, aby ste odstránili všetky zrniečka uvoľnené z brúsneho kotúča. Unášač opäť upnite do vretena vŕtačky a zopakujte celý postup popísaný v bode „a", tentoraz však použite brúsny kotúč s vyšším číslom (jemnejšia zrnitosť). Po použití brúsneho kotúča s číslom 2000 a dôkladnom opláchnutí RČ aj unášača nasleduje leštenie RČ.
2. Leštenie: k unášaču pripevníte navlhčený molitanový leštiaci kotúč a naň naneste prstom skôr k jeho stredu malé množstvo leštiacej pasty Carex. Na leštenie používajte stredné otáčky vŕtačky a kontrolujte, či sa RČ neprehrieva. Povrch RČ nesmie pri leštení vyschnúť, preto ho priebežne vlhčíte čistou, vlažnou vodou, prípadne na leštiaci molitan pridávajte pastu Carex. Zhruba po 3 minútach RČ dôkladne umyte čistou vlažnou vodou v rovnakom zložení, aké ste použili na oplachovanie pri brúsení a vyleštite suchou, jemnou, mäkkou tkaninou, najlepšie však flanelom. V prípade potreby celý proces leštenia zopakujte, až kým nedosiahnete požadovaný výsledok.
Ak však pracujete poctivo a brúsením vždy odstránite všetky nedostatky povrchu alebo zdrsnenie, ktoré zanechal po brúsení predchádzajúci kotúč hrubšej zrnitosti, s leštením nebudete mať problém a zvládnete ho na prvýkrát, kedy navlhčený leštiaci molitanový kotúč s pastou Carex iba zaleští povrch zdrsnený brúsnym kotúčom 2000. Hlbšie ryhy totiž samotná pasta odstráni, avšak leštenie potom trvá dlhšie a zvyšuje sa v tomto prípade aj spotreba leštiacej pasty Carex. Na záver je vhodné RČ jemne ručne doleštiť utierkou z mikro vlákna (švédska utierka) alebo flanelom s trochou pasty Carex. Hneď ako pasta začne zasychať, ukončite leštenie a po úplnom zaschnutí umyte povrch čistou, vlažnou vodou v rovnakom zložení, aké ste použili na chladenie RČ pri brúsení.

Nový komentár

* (Povinné)

no alt

PARTNER

12
Apríl
2019

Ako vybrať olej do auta

Pridané: 12.4.2019 00:32:49 Počet zobrazení: 665

Ako vybrať olej do auta

Čítajte viac... Komentáre: 0

12
Apríl
2019

Označovanie olejov

Pridané: 12.4.2019 00:23:56 Počet zobrazení: 659

Čítajte viac... Komentáre: 0

12
Apríl
2019

MANN FILTER - zoznam označení a použitie filtrov

Pridané: 12.4.2019 00:44:31 Počet zobrazení: 569

MANN FILTER - zoznam označení a použitie filtrov

Čítajte viac... Komentáre: 0

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info